Kallt!

Det här är de värsta, jag tycker inte alls om då det är såhär kallt men det tillhör väl vintern!

Igår for jag förbi stan en sväng, fynda lite åt lillpyret och la av en fejk skinnjacka åt han som jag tyckte var så häftig! Så jag hade väl tänkt in idag och investera den, trots kylan! Svängde även förbi EM igår, dom hade ju möbelrea på utställningssaker och hade tänkt se om man kunde fynda sig någon ny soffa för vi är ute efter en ny och en skinnhörnsoffa för den delen men ingenting fann jag.

Just nu är inte våran tvåa så hel, den känns som nedsutten på en av dynorna, vi hörde att det hände något igår då Daniel satt där, de lät rätt roligt! Ibland kan man få skratta åt saker trots att det är en utgift att köpa en ny soffa!

Blev inte så mycket mer gjort igår, vi lagade lite god mat, pepparstek och potatis med beasås! Inte tråkigt. Såg även lite let´s dance.

Idag tror jag de blir relativt lungt också, måste in till stan men det är inget jag egentligen vill men vad gör man inte då man har lagt av lite saker som man ska köpa :) Och jag är sugen på att laga nå gomat idag så vi får se.

Nej nu ska jag bege mig och göra mig och lillpojken klar och väcka Daniel också för den delen!

Ha de bra alla


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo han är inte så stor, kan inte förstå hur en människa kan vara så liten! :P 3 månader, då börjar han juh nästan bli stor :) vad heter han?

2009-02-07 @ 12:35:16
URL: http://linamarklund.blogg.se/
Postat av: lina

Ja, det är så mysigt! Så spännande att följa alla framsteg:-) Leo har just upptäckt sina händer och börjat intressera sig för ALLT, speciellt sånt som låter:-)



Nja, jag kan inte alls påstå att jag hade en speciellt bra graviditet.. Om sanningen ska fram tyckte jag det var en ren pina i nio månader. Jag hade halsbränna och sura uppstötningar från dag 1, sista gången var UNDER (!) förlossningen, väldans problem med ryggen och sen lyckades jag få en stasad njure.. så jag ahr åkt in och ut på sunderbyn känns det som! Nä, hoija. :-) Hur var din graviditet? Är Eric snäll? :-)

Kramar!

2009-02-07 @ 20:29:54
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0