Fyller dagarna med en massa

Det har varit fullt upp dessa dagar, i onsdags så var vi ett gäng och hälsade på en arbetskompis och hennes småkidz, alltid trevligt att träffas och prata om allt. Sen efter det så vart de stan och inhandlade lite kläder till lilleman i vanlig ordning, man kan inte hålla sig. Men jag köpte lite större storlekar så att han kan ha det senare.

Igår var man då riktigt duktig och storstädade hela lägenhetene, snacka om att man känner sig duktig då det är gjort! Tyvärr så måste man, jag älskar verkligen inte att städa men då jag väl har gjort det så är man alltid nöjd och det känns bra. Vi var även förbi svärmor och svärfar så dom fick träffa lilleman och sen kom mamma och pappa förbi och dom hade med sig fika, så de var inte så tokigt.

Idag vet jag inte alls vad som händer, blir rätt lungt tror jag. Ser i alla fall fint ut då solen är framme, nu vill man att våren ska komma! Vad jag längtar!

Nej nu vill lilleman att jag kommer och roar mig med han

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo det är sant. Men nu har vi bestämt oss :) Jo annars är allt bra. Pysslar på här hemma. Men snart är allt klart :) Vad händer i helgen då?

2009-02-13 @ 12:08:57
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: lina

Men det är ju skönt :-) Då äter han ju inte alls ofta på natten! Sedan Leo föddes ha jag i princip bara varit upp två gånger per natt.. någon enstaka gång 3 gånger. Han somnar mellan 20-21 på kvällarna och vaknar kring 9-10. Med andra ord så sover han rätt bra! :-)

2009-02-13 @ 16:33:00
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0