Fortfarande kallt

Det är nu inte kul då det är såhär kallt -26 grader visade på morgonen då vi klev upp, jag är så less! Men de verkar ju då ska bli varmare på freda så man får då hoppas på det i alla fall, det går ju inte att göra så mycket heller för den delen.

Vi var på bvc igår och tog tremånadersprutan, det gick faktiskt bra men såklart en liten lessen kille blev det. Han var inte sig själv igår kväll heller och var rätt grinig och det visade sig att han hade feber lillvännen. Men han har sovit jättebra i natt ändå och är så pigg och feberfri idag så de känns då skönt!

Var förbi jobbet igår också för den delen och visade upp snyggingen. Det är som ändå roligt att komma dit och få träffa alla och det blir ju inte alltför ofta nu heller, man prioriterar som andra saker men det blir några fler svängar dit med tiden.
Idag blir de inte alltför många knop, ska till dollar och köpa en termometer för att ha uppe i vårat sovrum så man slipper gå ner jämnt för att se hur kallt det är. Jag är sugen på nå gomat idag då jag och Daniel ändå är lediga båda två, så vi får se vad man skrapar ihop för käk.

Nu ska jag gå och mysa med Eric

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0