Duktig, födelsedag, alla hjärtans dag!

Vart en hemmadag igår, så jag fick lite gjort. Gjorde bland annat egna köttfärsbiffar och det blev mycket gott om man nu får vara stolt över sig själv.
Satt upp gardiner i ett av rummen och hade tvättstugan så det var fullt upp hela dagen.
Hann även in till stan och köpa två presenter till pappa som fyller år idag, Grattis! Men fira han ska vi göra imorgon. Annars händer det inte så mycket, ska eventuellt in till stan en sväng idag, måste även köpa ersättning till lilleman.

Daniel jobbar 12timmars förmiddag hela helgen, alltid lika tråkigt, man hinner som knappt se han något men det är ju bara idag och imorgon och sen är han ledig tills på fredag.

Kom ju just på att det är alla hjärtans dag idag också!

Nej nu vill nog lilleman ha lite mat, ska kila

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad kul att du åxå hittat "hit" =) vi har det bara bra. man måste ju låtsas att vara lite romantisk en dag som denna. så det blir att äta nått gott. hoppas ni åxå får en bra dag!

2009-02-14 @ 18:54:53
Postat av: Lina

jo jag kan tänka mig att det är bra! har hört mycket positivt om det faktiskt.. och det är juh säkert både kul och bra för både barnen och mammorna :) ska nog börja gå dit när kevin blir lite äldre..



jaha okej, funkade det bra att delamma? har hört att det brukar vara lite knepigt.. men jag vet inte:) jo sen vi började med ersättning är han hur nöjd som helst! jag hade verkligen inte heller nog med mjölk.. han var konstant hungrig vilket var jobbigt för oss båda så då slutade jag:P

2009-02-14 @ 19:20:48
URL: http://linamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0