Underbar dag igår!

Idag är man trött, inte sovit allra bäst nu på ett par dagar, men det går ändå.

Vilken underbar dag igår, jag stoppade Eric i vagnen och så gick vi in till stan där vi skulle ha mammaträff. Riktigt häligt och det var rent varmt ute då vi gick dit och hem i och för sig. På hemvägen så svängde vi förbi Ica och handlade, sen bar de av hem till matlagning, lax och potatis med romsås, snacka om gott!

Hann inte mer än att äta och duscha så bar de av till några vänner i Norrfjärden för att hälsa på, där blev vi en stund med lite surr och gott fika. I bilen hem så somnade lilleman nästan direkt, snacka om trött.

Just nu ligger Eric på en filt och leker med några leksaker och pratar på. Snacka om vilken going han är och han är så söt på morgonen då han ligger och pratar för fullt.

Annars idag blir de väl inte så många knop för min del, jag hade väl tänkt ut och gå men skulle ju nästan vilja att solen tittade fram, det är mycket roligare att vara ute då solen är framme.

Nej nu ska jag gå och leka med lilleman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0