Storstädat

Idag har man varit duktig måste jag då säga, vi startade morgnen klockan nio då lilleman vaknade. Vi gick upp och gjorde oss klara sen så började med att städa sovrummet och renbädda där, sen fortsatte jag städa hela övervåningen, gick rätt smärtfritt och lilleman låg så nöjt och tittade på för första gången, annars brukar han vilja ha uppmärksamhet just då man ska göra något, men ingen fara för det!

Sen bar det av neråt, och jag tog även tag i städade hela nerevåningen, gick också rätt smärtfritt och lilleman somnade en stund, så det var som perfekt. Så nu är hela lägenheten i topp om man säger så, vi får ju främmande imorgon så de kanske är bra om det inte ser ut hur som helst.

Imorgon blir de grillning med lite vänner, kanske lite wii också för den delen, ska i alla fall bli trevligt måste jag då säga.
Annrs har vi varit och handlat idag för imorgon, så vi slipper göra så stora utsträvningar.

Nej nu ska jag gå och mysa med familjen

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Gaaah, jag färstår att du känner så. Ibland önskar man att man kunde stanna tiden :)



Den inbakade fläskfilén är helt underbar, har bjudit på den vid två tillfällen, och den har fått full pott! ;)



Men tack ska du ha! :)



Oj, så skönt med storstädning. I alla fall efteråt, när man ser hur fint det blir! Och framför allt när man får besök. Hoppas ni får trevligt ikväll!



Kramis

2009-04-04 @ 15:28:49
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka små söta fötter du hade på honom:)

2009-04-04 @ 18:53:29
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0