Stan med moster

Ännu en dag men solen i sikte, vad härligt!

Igår så gick vi in till stan och mötte upp Erics moster! Där blev de en smörgås på röda lyktan och lite rantande på stan! Fann mig dock ingenting men det blev ju i alla fall inte så dyrt då!

Hade tänkt mig ut på en långpromenad idag i det sköna vädret. Förövrigt så gjorde han morgon kvart över sju, jag trodde inte det var sant, snacka om trött jag var men konstigt nog så känner jag mig pigg nu.

Tycker det är svårt att klä dom små nu när det är sånt här väder, känns alltid som att han är för mycket klädd men samtidigt vill jag inte klä han för lite heller. Men snart är ju sommarn här, skönt!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!jo längtar verkligen,riktigt kul ska det bli:)ja han har vuxit fruktansvärt mkt:)stor o fin:)allt är bara bra,själv då?hur är det me gull Erik och dig då?

2009-04-15 @ 18:03:08
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0