Moster har varit barnvakt!

Idag har Eric fått vara med sin moster, för jag skulle på mammaträff och vi skulle gå igenom detta med hjärt och lugnräddning så de kändes som att jag ville vara med och hon ville ställa upp. Tack så mycket!
Det har gått hur bra som helst, men det kändes tomt utan han, speciellt då man har han vid sin sida jämnt.

Första cykelturen blev idag, först gick vi ut på en långpromenad på morgonen och sen bara hem och duscha och iväg på mammaträff så då tog jag cykeln, snacka om att man är ovan att cykla men det gick de också.

Ikväll kom Eric morbror också förbi och lirade lite wii, han är ju kung jämfört med en själv.

Nej nu ska jag hoppa till kojjs!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag gör gärna om det!!! Bara säga till.

2009-04-23 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0