Härliga väder!

Strålande sol ute, snacka om skönt!

Igår spenderades i princip hela dagen på pottan ute i det härliga vädret, sen blev de middag hos Daniels föräldrar. Snacka om att man var trött igår då man hade som varit ute hela dagen, vi var som helt knäckta och de blev inte en så sen kväll.

Ut i solen blir de idag också, man får passa på då det är så härligt ute!

Lilleman ligger på en filt och sparkar med bena och leker med sina leksaker, annars har vi inte så mycket för oss nu på morgonen. Jo jag har tv:n på och sitter och ser knight rider, snacka om kult!

Nej nu ska jag börja göra oss i ordning.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: marie

jag har varit på stugan mm

2009-04-13 @ 14:04:55
Postat av: Jessica

Nu under påsken har jag jobbat och mange har varit hemma som hemmafru :) Ni då?

Nu på måndag så är ultraljudet och jag längtar sååå mycket! Vill fara nu och se så att allt är som det ska :) Men dagarna går så sakta då man vill att dom ska gå fortare :) Kram

2009-04-14 @ 10:46:27
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, gulligt med små simmande bebisar :)



Mysigt som fasen på Pottan. Det blir ju som ett varmhål :)



Vi har haft det helt underbart. Om man ändå kunde stanna tiden..? Vi har umgåtts, åkt skidor och skoter, ätit gott.. Vad mer kan man begära? :)



Kramis

2009-04-15 @ 01:59:02
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0