Första dyket!

Babysim stod på listan idag, så vi packade väskorna och drog oss dit jag och Eric, där var de dags för första dyket! Lite nervös ändå men det gick hur bra som helst för lilleman. Det är roligt att få göra något annat faktiskt under dagarna och Eric älskar att plaska i vattnet, så det är ju positivt.

Annars känns det som att dagen har varit full rulle, då jag kom hem blev de tvättstugan i vanlig ordning, hur mycket tvätt som helst kändes det som. Sen i väg och handla blöjor och annat bra ha saker. Och nu äntligen är vi hemma och tar de lungt, lilleman har lagt sig för natten och sover så gott däruppe i sin säng.

Helgen har varit härlig, i lördags fick vi besök av Linda, Pelle och Harry där vi lagade käk och surrade, blev lite wii också för den delen, bra träning ibland! Det är bra underhållning om inte annat.

Och söndag drog vi oss till dannes föräldrars stuga och grilla lite korv och tog de lungt, men blev inte så länge, jag var ganska trött och hade inte sovit allra bäst heller. Blev grillat till middag också för den delen, inte tråkigt!

Vad hade jag annars tänkt skriva, jo just de nu har det sunda livet startat. Jag har som kommit till insikt att jag måste helt enkelt och att det verkligen behövs. Jag har ju lyckats gå ner 22 kilo förut så varför skulle jag inte kunna det nu och kunna ha denna karaktär som jag verkligen behöver. Som sagt, nu är jag pepp!

Lilleman leker med sina leksaker



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va söt,en sån där leksak har Liam också:)jo allt går jättebra,han pratar för fullt och skrattar:) själv då?

2009-04-06 @ 21:48:02
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Du fixar det!!

Kram

2009-04-07 @ 06:16:11
Postat av: Sara

Jadå, det känns alltid bäst efteråt!



Kul emd babysim, måste vara helt fantastiskt att få se hur de små upplever alla nya saker :)



Vi åker till fjälls! Ska bli så skönt att bara slappa och umgås med familjen :) Vad gör ni då?



Kramis





Psst! Jag tror på dig och det sunda livet! Pepp från Balladgränd kommer som ett brev på posten! ;)

2009-04-07 @ 11:35:47
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0