Camaro & babysim!

Igår var de nästa sista gången på babysimmet men de gick bara bra för våran lilla kille, han är så nöjd och glad i badet så man måste nog fortsätta fara och bada med han efter kursen är slut. Sen ska vi påbörja den andra till hösten, tror det är bra för han och även för mig att få göra något annat.

Glömde ju att berätta att nu har Daniel fått igång camaron sin så vi var ju ut på en tur i söndags! Det känns bara som sommar då man åker i den, men kan ska även fixa till så vi kan sätta dit bilbarnstolen så lilleman får åka med, det är väl klart han måste det!

Inget roligt väder är det då i alla fall, så vi får se vad som händer idag. Hade tänkt mig in till stan en sväng idag men som sagt vi får helt enkelt se vad som blir.

Just nu ligger han på golvet och bara surrar som den, det börjar väl vankas mat också för den delen.

Nej nu kilar jag

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå! Jag förstod det, sen var jag så sent ute och fråga också ;D Annars är allt bra, är ledig nu i fyra veckor innan ajg börjar på det nya jobbet, så det känns super skönt! Hur är det med er då? Valborg blir nog lugn tror jag, själv? :) Ser att ni har dragit ut Camaron, så roligt!! :) Kram

2009-04-28 @ 10:57:42
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Joo så tänker vi också.. Ska ju ha lite spänning på bb också, inte bara ont hehe :)

Vi vart beräknade till den 22 september så det är ju ett tag kvar. Men tiden tycks ändå rusa iväg:)

Kram

2009-04-29 @ 08:34:59
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det är verkligen helt overkligt att vi ska flytta. Har haft visning idag, och imorgon ska det avgöras. Jag är så spänd :)



Verkar riktigt mysigt med babysim, särskilt när man får vara i varmvattenbassängen ;)



Annars är allting bra, har varit väldigt stressigt med allt som skulle ordnas inför husvisningen. Jag har verkligen varit tankspridd :D Har helt missat ett TACK-kort som jag ska ha med imorgon, men lyckades fixa det i sista stund. För att inte tala om räkningarna.. Men tack och lov skulle de inte dras förrän imorgon (idag), och de andra var på autogiro. Så ingen fara på taket :D



Vi ska ut till en stuga uti Degerberget, medbland andra Per, Linda, Harry & Kajsa. Ni då?



Kramis

2009-04-30 @ 00:10:08
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0