Bvc och promenader

Tittade på termometern idag, inte lika varmt - 2 grader, kanske blir varmare under dagen.

Igår var jag ut på två långprommisar, kändes i benen en aning men ändå inte värst, skönt var de då framförallt.
Annars var vi förbi några vänner igår och det var mycket trevligt.

Var på bvc igår och fick femmånaderssprutan, gick mycket bra men fick lite feber, det fick han förra gången också. Men verkar då rätt pigg och alert nu och ligger på golvet och sparkar.

Tror inte de blir så många knop idag, Daniel är och hjälper en kompis med några saker så jag och Eric pysslar på här hemma än i alla fall, jag måste dock in till stan en sväng, vet ej om de blir någon prommis, men tiden får utvisa.

Annars ikväll ska vi och hälsa på några andra vänner som nyss fått barn, en liten kille!

Och just nu är Erics moster i Paris, lite avis är vi ju! Men hoppas ni har de bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej härligt :) Jag åker till Cypern imorgon, ska bli härligt =) Hehe. Med mig är det bara fint, har lite resfeber dock. Men antar att det hör till, hihi. Kram

2009-04-19 @ 18:48:12
URL: http://ewmwa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ska dit idag så nu håller vi alla tummar att allt är bra. Vad vi vet nu så är vi beräknade den 15 september men det kommer säkert att ändras. Vi vill inte at reda på nått kön. Ska bli en suprice då bebisen behagar att komma ut :)

Hur gjorde ni? Tog ni reda på det eller vart det en överaskning?

2009-04-20 @ 10:13:51
URL: http://jessicawinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0