Babysim idag!

Babysim står på schemat idag, nästa sista gången är det. Vad vi ska göra idag har jag ingen aning om, men de blir säkert lite dyk och sånt.

Varit en fullspäckad helg känns det som, varit och hälsa på vänner kors och tvärs åsså fick vi ju se en liten bebis i helgen, inte kommer jag ihåg att Eric har varit så liten, snacka om att tiden går så fort och man ska då verkligen ta reda på den.

Annars blev de lite skvaller på lördagkväll då tuss och gulan kikade förbi här hemma hos oss, mycket trevligt! Det får vi allt ta och göra om tycker jag.

Nej nu ska jag ta och packa väskan och börja göra oss klara inför simmet! Det tar ju sin lilla tid innan allt är inpackat och klart.

Nej nu kilar jag vidare, lägger in en kort på sötnöten våran!


Kommentarer
Postat av: malin

2009-04-20 @ 12:54:16
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: malin

åååh så söt man kan vara då:)ja det gick hur bra som helst:)jo det är bara fint här,han växer så det knakar:)hur är det själv då?

2009-04-20 @ 12:55:25
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Näee, det går ju inte. Det är bara att se till att njuta av varje sekund av livet! :)



Helgen har varit god, lugnt och skönt och ledig nästan helledig. Så vi bara mös på! Ni?



Under veckan är det jobb t o m torsdag 14:30, sen är jag ledig fredag och lördag. Då ska vi njuta av tiden och börja så smått med planeringen för flytten. Köpte hus igår! ;)



Vad har ni för planer då?



Otroligt söt overall han har, lillprinsen! :)



Kramis

2009-04-21 @ 07:45:03
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Therese

Men vilken sötis! Jo det får vi ta att göra om. Skvaller och surr är alltid trevligt ;) Förresten, intresserad att komma på alpnaeringsparty hos mig imorgon (torsdag) cirka 18:30, blir fotbad, ansiktsrengöring kryddvisning m.m Du är så välkommen så! :)

2009-04-22 @ 07:33:48
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0