Febrigt och existens av lampor

Okej jag kanske inte det ska låta det gå en vecka mellan varje gång jag skriver men det har varit gode fullt upp, och dessutom åkte Eric på feber i helgen, låg över 39 graders feber och han som egentligen skulle övernatta hos sin moster, det var bara och ställa in det och vara hemma.

Istället var mamma och pappa barnvakt så vi fick gå ut och äta i goda vänners lag, tack för en trevlig kväll. Lilleman sov ändå hemma men natten var inte på topp och vi sov nog inte många timmar och inte Eric heller för den delen. Men för första gången på mycket länge så sov han med oss, vilket han aldrig annars gör. Så vi hade mys på hög nivå men under tråkiga omständigheter så att säga.

Annars har Danne pinnat på här hemma, både ute i garaget och på toaletten, det går framåt och vi har fått upp lite lampor nu också, så det börjar se ut som att någon bor här :)

Men nu mår Eric bättre och far på dagis imorgon och jag tillbaka till jobb!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej snuppis!!

Kul att du har fått din bloggarenergi tillbaka iaf!

Min har verkligen runnit ut i sanden!! =(

Hoppas Eric kryar på sig och att ni får nån ordning på husskrället! =)

kramisar Annelie

2010-10-26 @ 02:11:32
Postat av: Mallan

Hej! Vilken fin blogg! Jag är tyvärr väldigt dålig på att besöka bloggar och allra helst kommentera )= Sry! Hoppas allt e fint med dig och din lille prins! Kramar/ Malin

2010-10-27 @ 20:44:21
URL: http://noremorsetattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0