Harmoni!

Finner det grymt harmoniskt att sitta uppe på kvällarna och lyssna på musik, speciellt då man kommer på sånna här låtar som man kanske inte har lyssnat på länge och även låtar som berör en och får en att minnas sånna här speciella saker! Det är så avkopplande och titta ut genom fönstret och musiken strömmar för fullt.

Mörkrädd är nog bara förnamnet för fröken risberg, jag hatar mörkret på så många sätt och det är väl något jag aldrig kommer att gilla men jag försöker ändå övervinna det. Fast jag kan inte sluta skratta åt vissa saker speciellt då vi bodde i lägenhet och vi hade vardagsrummet på nedre våningen och fönster så fanns alltid tanken att om jag satt och såg tv eller satt vid datorn att det en vacker dag skulle stå någon galning baki fönstret så jag drog alltid för persiennerna och till slut hade jag lurat på min sambolajnen det där och ja vad gjorde inte han då han var själv, likadant!

Har en liten kille som har åkt på en riktig hosta och är inte alls nå pigg och inte sig själv för den delen heller så han har varit hemma idag och jag har vabbat med han! Stackars liten kille! Aldrig kul då dom små liven är sjuka.

Nej nu kilar jag för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0