Nalta uppdatering

Här har uppdatering legat lågt! Känns inte som tiden riktigt existerar för det just nu med tanke på allt som håller på och ska göras men allt går då framåt i alla fall och skönt är väl det!

Idag blir det arbetslagsutveckling med jobbet så vi drar på studiebesök i Happis, övernattning på hotell och sen hemgång imorgon! Trött som attan är jag då idag men pepp som tusan!

Eric vakna vid fyratiden i morse och åt men jag tror i mitt sinne att han somna om men hundra procent säkert det är jag då inte! Så en morgonpigg son och en trött mamma är en bra kombination, intala sig själv det i alla fall!

Hus uppdatering då? Vad har hänt! Ja golvet är lagt i hall och kök, blev grymt nöjd, stommarna till köket är uppsatta och toalettförberedelserna är klara inför att mattläggning. Kommer att bli jättebra tror jag!

Så snart är det dags för inflyttning, jag har nog inte riktigt fattat det än och känner mig något stressad men bara gilla läget och allt går! =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0