Fel ställe

Snacka om att jag är människan som bor på fel ställe nu denna årstid, kallt och jävligt, okej idag har det ju faktiskt varit riktigt "varmt" om man jämför med hur kallt det verkligen blir.

Men om jag då ska ta och berätta vad som hände idag, jo jag kom ju på den briljanta iden då jag skulle fara till mamma att jag åker förbi en återvinningsstation och lämnat lite skräp, och när jag kliver ut ur bilen och på väg mot bagageluckan, jo då faller jag framåt och landat med knät i backen och tar emot med händer. Joda det kändes allt! Jävla skit!
Så här sitter jag med ett ont knä och kanske skulle borde gå och lägga mig för att vila upp för morgondagens jobb.

Annars har sonen och jag myst hela dagen och bara tagit det lungt, han surrar för fulla muggar och nu måste man då verkligen tänka på vad man säger för han är som en papegoja och tar efter allt man säger.

Nej kilar vidare nu...


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-01 @ 23:56:47
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej Stina!! Jag har INTE glömt bort dig/er!! Men därremot din bloggadress!! Vi har bytt dator för ett tag sen och vips var jag ju utan all info!! =(

Tills det slog mig att kolla på fb!!

Så nu kommer jag att kika in och kolla hur ni mår och vad ni pysslar med! =)

Håller på att knepa ihop en ny blogg med maken åsså...återkommer om det senare!

kram A

2011-01-12 @ 13:49:02
Postat av: Linda

Stina Stina, nu var det läängesen du skrev! skärpning!! ;)

2011-03-15 @ 21:00:16
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0