Renovering, diet!

Härligt att solen är framme då man är ledig idag! Håller på att tvätta för tillfället men inom sinom tid hade jag väl tänkt göra något annat men vi får se när det är klart!

Livet rullar på, det blir inte så mycket sittandes här då jag jobbar och försöker finna tid att vara i huset och göra annat också givetvis :) Men renoveringarna går framåt i alla fall, köket har vi fått så det håller vi på att bygga upp, bara stommarna i alla fall, golvet ska läggas in före vi lägger in köket så att säga.

Annars har det rivits lite mer i toaletten och byggts upp, det har även sågats ut väggar och annat smått och gått, flytspackel har lagts nästan klart. Ja ni ser, det tar sig!

Måste säga att jag är gode nöjd, började en diet förra måndagen och har börjat mitt sundare liv, nu har jag gett mig tusan på att det ska gå vägen och konstigt nog så går det bättre då man har ett jobb att gå till än bara tralla på hemma! Så nu har jag gått ned 4,7 kilo hittills!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Härligt! Vad är det för en diet om man får fråga? Samma som bror din gick på?

2010-04-19 @ 11:44:10
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Sassa

Jisses, stort grattis!! :)



Jo, allt är bra med oss. Känns så himla härligt när solen börjat titta fram mer. Så nu kan man börja njuta av dagarna. Annars händer inte så mycket. Jobb, jobb och jobb. André har förresten också fått jobb, så på måndag blir jag gräsänka i 2 veckor! Känns både och. men framförallt skönt att veta att vi snart får börja ha två månadslöner istället för en! :D



Hur lever livet med er då? Ser ju att ni har fullt upp! ;)



Kramis

2010-04-20 @ 18:07:54
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så duktig du är!! :) Det var roligt att träffa dig med, du får höra av dig när du har tid att träffas mitt i all renovering :) Kram vännen!

2010-04-20 @ 18:54:52
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jodå allt är bara fint! :) Själv då?



Va kul att dieten går bra! :)

Kram!

2010-04-20 @ 19:51:22
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0