Lugnare dag

Jag är nog en relativt lugn person ändå och har lärt mig att prioritera saker och ting, men igår brast det nog när våran lilla kille hade gjort sig illa. Jag tror till en början att jag inte förstod vad som hade hänt och det hela dagen blev som upp och ner men trots i mitt tillstånd så lyckades jag ta tag i allt och jag tror nog att i stort sett vilken situation jag är i så brukar jag oftast komma på en lösning mer eller mindre.

Idag känns det i alla fall bättre men inte roligt men nu är det bara fortsätta. Trött som attan var jag på morgonen men det gick ändå bra att jobba, det brukar göra det trots att jag sover som en kratta.

Nu fortsätter dagen, jag håller på att packa ihop lite här hemma faktiskt, det känns faktiskt riktigt bra att ha börjat, hade tänkt ta dit lite saker till huset men sätta det på övervåningen där vi inte håller på och stökar på något just!

En glad kille hade jag med mig hem från dagiset också! Han har burit på sina gossedjur och klättrat i soffan och suttit i sin fotölj, så full rulle kan man lungt säga.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0