Cykeltime!

Kommit hem från jobbet och hämtat sonen från dagis och ätit middag är ungefär vad min dag har gått ut på idag!

Tog fram cykeln igår och har börjat cykla till jobbet, så skönt!

Annars är det full rulle här hemma och man ser att lilleman förstår mer och mer och det blir bara roligare och roligare. Nu när man ber han hämta sin barbapappa så går han och hämtar den och mycket annat. Nya ord som dyker upp hela tiden och nu sträcker han ut handen och säger kom, sötnöten våran!

Svårt att finna tid kan man lungt säga, förr hade man all tid i världen kändes det som än nu. Nu när man jobbar heltid och ska försöka hinna renovera ett hus och umgås med sin karl och sin son och ändå hitta på lite annat utöver så finns det lite tid för datorn, men jag kan inte säga heller att jag lider men någon gång då och då så sitter jag här ändå. Full kuggning kan man definitivt säga att det är!

Oanad kraft att man orkar finns där också! Hade dock tänkt hoppa i duschen nu så!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0